Šeduvos perkusijos festivalis „Ritmo Viražai“ RUDUO

Tarptautinio Šeduvos perkusijos festivalio idėja yra pasaulinę šlovę pelniusių muzikantų pakvietimas koncertuoti Šeduvoje.
SPALIO 30 d. 18 val. įvyko Nate‘o Wooley (trimitininkas) ir Arkadij Gotesman (mušamieji, perkusija, festivalio meno vadovas) KONCERTAS, kuris Šeduvoje buvo įrašomas pasaulyje žinomų leidėjų NO BUISNESS RECORDS, LIETUVA ir bus išleista 300 kompaktinių diskų su ŠEDUVOS PERKUSIJOS FESTIVALIO LOGO.

Nate’as Wooley priskiriamas prie drąsiausių šių dienų improvizacinės muzikos trimitininkų revoliucionierių, keičiančių šio instrumento galimybių ribas ir sampratą. Net trimito novatorius Dave’as Douglas be pavydo pripažino: „Nate’as Wooley yra, visiškai neperdedant, vienas įdomiausių ir savičiausių gyvųjų trimitininkų“.

Kūrėjas gimė mažame Oregono valstijos miestelyje JAV. Groti trimitu jis pradėjo 13-kos metų, mokomas tėvo, bigbendo saksofonininko. Oregone praleisti metai ilgam įtakojo Wooley kaip solisto muzikos estetiką. Nuo 2005-ųjų jis išleido visą seriją solo albumų, tarp kurių yra visko – ir akustinių garsovaizdžių, ir trimito kompozicijų su fonogramomis bei elektroniniais efektais, minimalizmo studijų ir konceptualių abstrakcijų.

Dar radikalesnis trimito virtuozas kolektyviniuose projektuose. Nenuostabu: jo scenos partneriai – tokie improvizacinės muzikos gigantai kaip Johnas Zornas, Anthony Braxtonas, Eliane Radigue, Kenas Vandermarkas, Fredas Frithas, Evanas Parkeris, Yoshi Wada. Trimitininkas bendradarbiavo su iškiliausiomis jo kartos džiazo įžymybėmis Chrisu Corsano, C.Spenceriu Yeh, Peteriu Evansu, Mary Halvorson.

Muzikos leidinys „The New York City Jazz Record“ išrinko Wooley geriausiu 2011 ir 2013 metų muzikantu, o „El Intruso Magazine“surengtoje tarptautinėje kritikų apklausoje jis buvo pripažintas geriausiu muzikantu 2013-aisiais ir tris kartus iš eilės tituluotas Metų trimitininku.

2016-aisiais Wooley pelnė prestižinį Šiuolaikinių menų fondo (Foundation for Contemporary Arts) apdovanojimą.
Šiam muzikantui rūpi ne tik jo paties kūryba. Jis prižiūri internetinę duomenų bazę „The Database of Recorded American Music“, yra internetinio žurnalo „Sound American“ vyriausiasis redaktorius ir vadovauja kompanijai „Pleasure of the Text Records“, kuri leidžia pradedančių karjerą eksperimentinės muzikos kūrėjų darbus.